Herregud vad jag älskar Fredagar ...

Så va de återigen fredag, känns skönt..
trots att det har vart en relativt skön vecka, men en hel del på "att göra listan".

Om jag ska summera veckan så har den nog sett ut som den oftast gör.
en hel del plugg o träningaar, men så himla värt eftersom jag blev uttagen till matchen i helgen.
Gött, den kommer även att liras på konstgräääs,underbart..

gårdagens bästa va nog ändå att ja fick träffa min eliin.
vi sågs innan träningen en snabbis,åh vad ja hade saknat henne.
så de va göttans må ja säga.

idag ska i varjefall o o jojobajs o plugg/myskväll, hur man nu kombinerar de?
vi ska göra vårat bästa iaaf..

näh nu får de va nog me skriverier, later u guys..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0