Vilken kick ..


Igår spelades det cup, vilket även innebar att ja lirade miin allra första match/matcher me åff.
det var grymt, känslan är ju obeskrivlig,
ni anar inte hur nervös jag var när jag väl skulle kliva ut på planen.
mina ben skakade som bara den o hjärtat slog i tusen.
det släppte såsmåningom när jag fått rädda några bollar..
men vilken kick det är o stå där på planen asså, helt sjukt vilken kick det är.
galet kul att man fick så bra respons med..
det går som sagt inte att beskriva...
helt underbart.
vi är ett bra gäng oxå, insåg igår att jävlar vilket bra o starkt lag vi har
idag känner jag mig almännt mörbultad o  mitt e knä rätt så pajjat,
men va fan gör de,? de var det verkligen värt!

ååh vet ni, nu har ja lov i en vecka
och imorrn drar soffan till öjn, så himlans skönt de ska bli då ..



Later guys

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va kul att det gick bra för dig:D vilken placering fick ni? Ska tänka på dig imorgon kl 11 :D Puss hjärtat

2009-02-18 @ 12:47:18
URL: http://www.nogg.se/hoppalanta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0