panik tänkte ja ..



till o börja med, fy faaan så himla skönt att praktiken äntligen är över nu..
o imorrn får ja en välförtjänt ledig söndag innan skolan startar igång på riktigt..

Kom hem fråån praktiken förut o kände lite smått panik för att ja en lördagkväll
skulle sitta hemma i min ensamhet..
pratade först me elin, men när ja kollade bussarna så gick de ingen förrns sent.

Men vipps nu sitter ja häär, nyduschad i en renbäddad säng me en skål chirre o ett stort glas cola i högsta hugg.
sitter här i mitt rum me massa tända ljus oo myser för mig själv, o vet ni va, de e faktist riktigt
sköööönt...
förvånad över mig själv..

so looong, nu ska ja fortsätta o mysaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0