Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut .


I
går vare minsann Hockeykväll, trevligt men bedrövligt...
clubben va pinsam, de 5 fem första minutrarna i första period va dom grymma, men
sen vart de lixom inte mer än så ... ush ...
Men de va förutom de väldigt trevligt, Mallan satt som ett litet barn som fått en godispåse
 under hela matchen.. Ni förstår att de va Mallans första hockeymatch..

Jag förstår inte riktigt vart veckorna tar vägen, det är helt sjukt...
Imorrn är det fredag, och den här veckan som skulle vart jobbig har bara sprungit iväg.
Sen äre en fullspäckad helg som väntar...
Imorrn äre Negars 18-års fest..
Sen på Lördag äre Viktors fest...
Sen äre lixom Måndag, åååh som ja längtat...
ja ska te Gotlaaaaaaaaand, jippie ....


I övrigt så mår ja ovanligt bra...
jag känner mig lixom lycklig.. Är nästan jämt på superbra humör..
(förutom mina jävla humörsvägningar jag kan få av mina p-piller)
Mår även myckermycket bättre fysiskt nu, inte alls lika mycket  svimmerier ..
Så ja hoppar inerligt att ja slipper börja käka blodtrycksförhöjande bajsgrejs...

Nu ska ja ta tag i mig själv o plugga lite sjukvård ...

Over and out..

ps. nu vet ja nog vert uttrycket "snorkallt" kommer ifrån 




Kommentarer
Postat av: mary

hahahah cepeeeeeee-snor-barn jag älskar dig

prutt

2008-10-23 @ 20:27:36
URL: http://bertaspaj.blogspot.com
Postat av: jessica

Men åh så stor du har blivit då p-piller!?!?! men huvva redan?? nä nu låter jag som en gammal kärring... hahahah ska du till gotland och hälsa på Sabina hälsa så mycke. Våre så skoj att träffa alla er snart och så att ni får träffa min prins!

2008-10-24 @ 07:03:51
Postat av: sofie

hahahahaa,...

Det är ett måste, vill verkligen träffa lillkillen..

han e ju sjukt vacker iaf...!

2008-10-24 @ 13:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0