Dagen i ära ....



Ja har verkligen vart världens sämsta bloggersta nu ett tag, men nu e ja Back on track..
tänkte skriva ett inlägg dagen i ära, Min bästa StoraAkki fyller ju trots allt 25 idag...♥
GrattisGrattis !

Så nu vare Lördag igen helt plöstligt, det är helt sjukt..
Veckorna bara springer iväg, känns som att man inte riktigt hänger med..
Veckan har vart lugn, endel löprundor o några tilfällen på gymmet..
Inte spenderat en enda natt i stan den här veckan, känns helt skumt..
Men mamma ville visst ha mig hemma mer nu sa hon...
hahah, hon tycker att Mallanbrallan o Sara har dåligt inflytande på mig,
eftersom vi sitter o röker  ihop alldeless för mycke.
hahaha
Saknar faktist alla våra myskvällar och storstadslivet en aning. ..

förra helgen vare fotbollsavslutning, det blev ett avsked i bowlinghallen i åtvid..
Soffan Lantra hade mest poäng av alla,147, o ja e nöjd.. I varjefall så hade vi som sagt avslutning o det var
helt enkelt dax att ta farväl av CoachUffe o FyscoachAnders, de skedde me en tår i ögat kan ja säga,
eftersom vi haft ett par riktigtrikgt minnesvädra fotbollsäsånger ihop, trots våra motgångar. menmen.
Men nästa helg ska ja provträna i Sturefors, och det ska faktist bli jättekul ..
Så vi får väl se om ja kommer spela kvar i Grebo eller inte..

Nu ska ja slänga mig i duschen för ikväll äre Soffan goes Pocahontas..
och återigen Grattis Bästaaa... ses om 8 dagar.. jippie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0