Stuck on you ...



Jag hade verkligen den kompletta helgen.
den va precis vad jag behövde, en vit helg , Sköönt!
Fredagen tog mig till Åtvid o till E , vilket va jättemysigt
vi kollade på idol o tjockade oss me massa chirre o kladdkaka.
Hon hjälpte mig även fixa till min blogg oxå, visst vart den väl fin ?
ja e nöjd !
På lördagen sen va ja hos Svedlunds myste me johanna o wille
 och även idag har ja hängt me dom, bästaaa ♥ ....

Jag känner verkligen att de e en depperiod pågång nu.
ja har lixom inte den där gnistan längre, ingen ork o ingen lust.
Men snart så lyfter faktist planet o de kommer att bli så himla bäst!
Jag vill åka nununu, men de e ju trots allt bara 3 veckor kvar.
Och 3 veckor innnebär 6 fotbollsträningar, så himla kul !
de kommer nog bli en övvergång tror ja, hade så himla kul!
Förövrigt saknar ja Limpan väldigt mycket, men hon o ja kommer ju ses snart,
i Dubai
Pratade me henne igår o stora tjejen som hon blivit va hemma helt själv!
ja blir så stolt, kan inte förstå att hon blivit så stor, hjärtat mitt ♥

Nu ska släcka lampan o försöka få lite sömn..
Later u guys | "ShantiKumari"  hahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0