Saw V



Nu är de återigen tomt hemma, nu när syrran has left the building.
De va ju så himlans skönt o få ha henne hemma ett tag iaf!
bästaa

Helgen hade en bättre fest att bjuda på, och wow vilket bra drag de va på den.
dansgolvet invigdes senast 20.00..
de blir lixom en annan sak när det inte är så mycket vitingar med på festen.
Kan utifrån festen konstatera att min morbror Malcom är roligast i hela världen o min
pappa är bäst på trummor..!

De va så tomt och långtråkigt hemma idag och eftersom vi har studiedag imorrn och
även på onsdag så åkte ja in te min kära kusin Mallan som fick sluta tidigare.
De blev ett spontanbesök på biosalongen, Saw V, ush o fy säger ja bara, sjuk film!
Bätte Måndagskväll helt enkelt skulle man kunna säga.
Nu ligger hon dock nerbäddad i sängen sovandes..
så ja ska väl oxå avrunda detta!

Men måste bara säga det att imorrn så ska ja träna me åff för första gången,
det känns inte sådär jättebra eftersom jag är superhostig,dunderförkyld och halvfebrig.
men ja ska ta mig fan träna iaf ,..
Nervöst

Nattinatti, sleep tight

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till!

2008-11-18 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0