ooh, what a rush ..



Tänk va lite fotboll kan göra..
kom hem igår me världens huvudvärk ,ingen engeri i kroppen för fem öre,
ont i hela kroppen och allmänt utmattad.!
Det tog verkligen emot, men i vilket fall som helst så pallarade jag mig dit
För den lilla stunden som ja lirade boll glömmde jag helt o hållet bort hur ont jag hade
 och hur seg jag va. Världens bästa medicin helt enekelt.
Förövrigt trivs ja superduperbra i ÅFF ...


Oså vare återigen fredag o veckan har gått lika fort som jag alltid säger att den gör
om inte lite snabbare..
De va egentligen planerat att ja skulle in te stan o kolla på Mary när hon skulle gå modevisnings
på BK, menLeijon det klamydiainfekterade apanuset fick utergångsförbud, bra jobbat!
Så jag har nog haft årets segaste fredag , eftersom jag innan var hur taggad som helst.
I vilket fall så fick ja i alla fall mitt rum städata, o de e väl bra antar ja?
Hade iaf velat se min Mary, hade vart kul!
men, kommer väl fler tåg.

Näh nu har ja tänt massa ljus i mitt rum, myspys.
så nu ska ja krypa till kojs..

Nattinatti allihop ..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0