Back to reality ..



Måndagmåndag, trots en relativt slapp dag i skolan idag så
är jag helt färdig, helt utmattad i kroppen.
Vet inte vad som har hänt me mig.
Förövrigt e ja så himlans stolt över mig själv, har inte rökt en enda cigg
på två  hela dagar, inte en enda.
Efter en sjuk nertrappning har ja gett mig tusan på att ja kan klara de!

Imorrn är det tisdag o ja läääääääängtar, FOTBOLLFOTBOLLFOTBOLL...
då är det minsann träning =) ...

Klart jag inte kan låta bli o svara när du ringer!
men vad ger de oss egentligen?


Kommentarer
Postat av: fd FysCoach

Svinbra,ingen rökning !! Det fixar du, jag vet det. Vill man så kan man, kom ihåg det. Du var bra i målet förra veckan, bara så du vet.

2008-11-25 @ 07:15:57
Postat av: Soffan

ah nu ska ja fan klara de, ja e sjukt motiverad!

Det känndes lite sådär men hyffsat bra gick de ialla fall.

gissa vad de påpekade,hahah?

jo, knäna!

Efter allt ditt tjat har det ännu inte gått in i mitt huvud.!

haha

2008-11-25 @ 11:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0