Helgens bravader

image177
Som sagt så va Sandra o ´Carina nere i helgen, de va mycke trvligt..
Inte träffat Sandra sen Englandresan så de va trevligt,
hon är verkligen en av de bättre..
fredagen gick åt till att sitta hemma me Föräldrarna
Himla trevligt faktist, drack lite vin o bärs o käkade gott typ..
Lördagen , då va ja o Sandra först ute o cruisa me deras Cab inne i stan..
glassigt som faaan.
på kvällen sen så va de lite halvt om halvt me vad vi skulle göra
efter mycket om och men så skjutsade pappa in oss te Rahm.....
satt där o knäckte ett par bärs.... när vi väl kom ner på stan så ortkade vi helt enkelt inte.
vi köpte oss kebabb o gick hem te syrran ist..
mycket sköönt..
Söndagen, Matchdax.... mötet var Kisa, en helt okej match tycker ja
vi tog 1-0 målet o de va grymt.... kännslan asså..
men ja blir så sur asså..ush..
imorrn e de match igen, Brokind.... o ja e överlycklig eftersom att ja verkligen inte
trodde att de skulle ta ut mig...gick o log hela  kvällen igår för ja va så lycklig..
o nu e ja taggad som aldrig förr ska ni veta, .... imorrn då jäääääääääääääääävlar..

Nu ska ja soova,
over and out

We all wanna be big,big stars, but than we get secound thugts

Kommentarer
Postat av: FysCoach

Jag tycker du är skitbra. Och vi ska bara göra saker och ting ännu bättre. Vi ger oss inte, eller ???
Vi är glada för att vi har en bra målvakt. Annars hade det varit ännu större siffror. Vi kommer igen och jag ska göra vad jag kan för att hjälpa dig, så det så.

2008-05-14 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0