Fanihelvetesjävlaskit


image178
Ingen bra dag för mig överhubetaget,
ja skojar inte när ja säger att ja nästan förblödit
det är ren skit me mina p-piller, men ja får skylla mig själv..
ja tappade bort min sista p-piller karta , o ja har inte käkar p-pillrena
på en månad.. O nu blöder jag som en stucken gris, känns som ja
ska falla ihop som en säck bara ja står upp eftersom ja förlorar så mycke blod..
Knaprar i mig järntabletter eftersom ja har skaplig järnbrist..
fy fan föör hormonrubbningar o sånt skit, 
ja ska uppfinna p-piller för karlar när ja blir stor

Ta de , plus att ja idag gjorde min liv sämsta match, ja skäms...
ja gjorde så mycke "slarvfel" och det är inte okej för fem öre..
självklara bollar som ja skulle tatt rullade in i mål, o det är som
sagt inte okej..
resultatet blev 5-0, ushofyoblä ....
Jag blir så arg , men framförallt besviken på mig själv.
för det är saker som ja ska klara av o som ja vet att ja igentligen göör.
odet är nästan det som ja mig mest arg... Att ja vet att ja kan bättre.
va fan hände lixom?
det som gick så bra i söndags och ja som var så jävla taggad..
Anders, tack för att du ljuger så bra o puchar på trots en riktigt dålig insats..
du är så jävla mycke till hjälp, o jag har lärt mig så mycke av dig..
Tack

Kommentarer
Postat av: Akki

Hallå! Det finns redan p-piller för killar mordia... Puss

2008-05-15 @ 15:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0