vi tar det i retur ,


Hänt en massa sen sist ja skreev känns det som.
har ju vart lov o grejer, o ett lyckat lov va det me måste ja säga.
tillbringade några dagar på Gotland o vårdade min kära syster som
var nyopererad.. superskönt o komma bort ett tag.. men sen var ja tvungen att
åka hem för att göra den där förbannade magnetröngen, ja fick panikslag, men
gick rätt bra till slut iaf.. o som tur va så brukade inte nacken ta så lång tid att röntga,
men det känndes som en evighet tyckte jag..
efter röngen bar det av till Stockholm, med Mallanbrallan o Chessi..

Akon, grymmaste på mycket länge måste jag säga.. det var galeeeet..♥

Igår vare bartyyy, Julia o Elin hade 18 års fest på BQ med tema bond...
det var de roligaste på mycket länge, 
syrran sminkade mig  o gjorde iordning håret på mig o ja va faktist riktigt fin..=D.
som sagt en riktigt lyckad kväll, mycke dans o mycke träffa gammalt trevligt folk.
+ att ja fick umgås me min Linafina oxå...♥

By the way så blir jag en stor flicka om 5 dagar
osen blire Gotland på Fredag,  jippiejippiejaay

over and out

image141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0