snälla, kom tebax underbara helg

har haft en så bra helg. en av de få helgen som bara kommer
väääääääldigt sällan..
har verkligen njutit av varenda sekund...
Fredag,helgen började me min 18.års fest.. himla lyckad fest förövrigt..
kännde mig verkligen uppvaktad till tuseeen, fick mycke fina paket.
himla trevligt att erik hade guuran me sig oxååå.
Verkligen en av de bättre kvällana..
god mat, himla trevligt folk, mycke sång eftersom erik hade me sig guuran
 o även dans - kan de bli bättre?
kunde knappast blivit bättre...

tack alla för en underbar kväll o största tacket till Mamma&Pappa♥

Lördagen gick åt till städning o återhämtning.. sov bort dagen o de va välbehövligt.n
o de e förövers tur att man har mamma&pappa, stooor hjälp me städningen oså..<3
underbara...

Söndagen bleeev ngn form av dubbelbakis dääär.
himla sliten då me, men skönt o komma upp rätt skapligt för att sedan lira lite boll.
stod i mål första halvlek, känndes konstigt att bara lira en halv match. men nu e vi
ju två grymma målvakter som får slåss lite om platsen. naevars men turasom ivarjefall..
känndes så skönt o komma ut på planen ...
ja mår så bra av o lira boll, förutom att min kropp typ falller.ihoop- för ja hatar min nacke.
+ att vi har de absolut bästa tränarna i världen, dom påminner lite om gänget i en annan del av köping.
Bosse vinner platsen som min man Tobbe, läskigt lika på ngt sätt ..
Uffe e min lilla Mats, o Anders - Micke..

                                                      image150



                                               image151

Kommentarer
Postat av: Akki

Du glömde nämna din bästa present som är bara från mig...

2008-03-19 @ 16:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0