Påskloov, fördelsedagsmidda/krogenrunda o krashade planer...


Förövers så är de pååsklov nu, o mer nödvändigare me lov har de nog aldrig varit..
känns bra ..

Helgalen lördag. fördelsedagsmidda hos min kära vän Hankypanky..
himla god mat me gamla grebogänget. sen bar de av te stan,
o de va verkligen jag o grabbarna precis som gammla tider, fast på nya ställen d.v.s...
soffan ute på äventyr me 6 starka karlar som skyddar en från allt o alla, känndes rätt trygt ändå.
förutom att dom hällde i mig litervis me dricka.. precis som om ja vore en spillhink elle ngt.
blev ett antal shottbrickor..
sen blev de ganska suddigt för min del..
av någon anledning vakna fröken Lantra upp i tvättstugan.. ingen aning om hur ja hamna där..
men som sagt en helgalen men superlyckad lördag..

Blidde inge Gotland sen iaf, känndes nästan lite onödigt att åka över för två dar, så ja
o Mallanbrallan bestämmde oss för o stanna hemme, eftersom syrran ändå kommer på torsdag oxå♥

image152


Kommentarer
Postat av: Akki

Killen på bilden ser inte jätte nöjd ut av din.. Hahaaa... puss...

2008-04-01 @ 13:13:13
Postat av: Micke tror jag det var

När kommer du och tränar då ?? Pussa på fotbollsspelare räknas inte som träning !

2008-04-02 @ 14:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0