Sommarlooov...

Gött som faan med lov ska ja sägaer, efterlängtat,,,
Japp i fredags var det avslutning, satt mest o störde mig på alla studenter
men nästa gång e de fan min tur och då är det jag som skriker "var är mössorna"
hyffsat lugn avslutning ändå, hade brudarna över hos mig , käkade lite gott
o drack lite o bara myste, sen fick  vi nått ryck o drog in te stan ...
lugn men trevlig kväll ändå...
Träffade Linnéa, och det var det bästa på mycket länge.
kan inte fatta att hon vart borta ett helt år ♥



Nu är sommarn kommen och alla dessa bubbliga sommarkännslor
som hör till...
känns spralligt på nått sätt, kul..
Men jag drar trots allt till Gotland snart och är borta, hela sommarn lång
ska bli galet kul faktist...
Det är något speciellt med Gotland på sommarn, me like...
På tal om annat så slog det mig idag att det är fan inte långt kvar te syrran giter sig
och tills det blir reunion med alla kusiner o all släkt och att det blir i Sverige den här gången.
Kan knappt bäga mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0