Dumma blogg...


Min blogg har vart helt cepe ett tag nu, så det e därför jag inte har
uppdaterat den på länge...

Kryssningen var flippat. Galet kul....
Det är något speciellt med kryssningar och jag älskar det..
Fy fan va yrt, det blev en kryssning fylld med sång dans, god mat,
trevligt sällskap oså himla mycket mer... "never forget G10"

Fröken lantra gjorde även 25  benböj med välrdens trevligaste bög på ryggen.
Rena äventyret .
Skullle helst av allt bara vilja spola tebax tiden o göra om det en gång till..
Min Mary e bäst...



Nu är skolan i stortsett över, inga mer lektioner iaf.
Ledig onsdag och torsdag sen är det ju avslutning på frdag, ska bli
sjukt skönt med lov ska ja säga er..
idag slutade vi superdupertidigt, så efter skolan så blev det att träffa Gabbe en snutt..
Himla trevligt faktist, satt i domkyrkoparken o käka glass, mums..=)..
Sen blev det att ladda för matchen, otippat av mig faktist men så jävla gött...
Olof Mellberg min man, han e så sjukt snygg, mums på han..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0