Saknar min mammi,,<3


Nu saknar jag min mammi så mycket så ja nästan spricker,
o hon har bara vart borta lite mer än en vecka.
hur fan ska detta gå...? tur som haver att man har världens bästa pappa♥
men det skulle verklgen göra min dag om mammi kom hem..

Helgalen helg i varjefall.. hela lördagkvällen känns som en drömm..xD
men det det var faktist himlans trevligt ändå må jag säga...
mycke skratt om inte annat...

Imorrn är det träning igen...
jag längtar jätte mycke... Måste bara tejpa min fot så de sitter den här gången
känndes fan som om den skulle gå av sist ja träna..
nu har iaf svullnaden nästan lagt sig som tur e ..
ska bli skönt o få springa av sig lite faktist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0