En obehaglig distans, en konstig kännsla nånstans. Det känns tomt, elle hur?

Nu har de gått två veckor , o ja saknar mamma jättejätte superduper mycke.♥
Nu har i varejefall Mallanbrallan landat,  dom va precis här en snabbis o hämtade bilen oså..
himlans trevligt o solbränd va ho oxå, nästan som en tvättäkta singalees..xD..fast nae..

o förövrigt så kommer StoraAkki på tisdag, kan knappt bärga mig ju..
ngt o se fram mot...♥


Kent i torsdags , va så grymt. Mycke bättre än va ja väntat mig faktist...
fick fan gåshud när han drog på socker - andra låten oxå..
o toppa de när han kom ut o köre mannen i den vita hatten .. yaay.
himlans bra, körde massa olden goldies, sånt som ja gillar
o jocke berg har fan gått o blivit snygg ju, sjukt..
vi e faktist gifta, han vet bara inte om de än....

nu ska ja upp o käka min shushi som pappi köpt...
over and out

     

Spelar inte längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0