Liiiiimpaaaaaan




ååååh knas, fick mail av ordförande av damsektionen i åff,
han skrev att han senaste den 15/12 måste veta om de kommer att ske en övergång
eller ej, scaaaary.
Men det här e ju verkligen precis vad jag vill.!
den här chansen släpper jag inte....

Skön dag förövrigt,
Vaknade imorse när alarmet ringde,
o jag trodde seriöst att jag var på öjn, nere på mitt rum hemma hos
syrran o Juuni, ja trodde att ja skulle upp o jobba på cafét ute i Själsö, när
jag i själva verket skulle upp för o dra te skolan, daaaaaaamn vilken miss...
hahah, vilken knasboll jag är , "hur mår jag som människa egentligen"

Men herrejössenes va ja saknar min Limpan lillstrumpa ♥
Ni ska bara veta hur gullig hon va när ja pratade me henne i telefonen förut.
Hon sa att hon saknade mig, oså frågade jag hur mycket hon saknade mig.
Hon ba ; Till stjärnstopp saknar jag dig.
o Ja ba ; hur mycket är de då?
- Förbi himmlen upp til stjärnorna tar stopp, alstå till stjärnstopp fattar du väl, sa hon då.
sööööööötaste

Näh nu ska ja inte pladdra en masa onödiga, ointressanta saker mer..
Nattinatti guys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0