Gotland mitt Gotland

nu har ja vart här på ön i över en månad o ja trivs som fisken i vattnet,
Jag älskar verkligen Gotland o allt som har med det att göra..
nu har ja gjort mitt sista pass ute på fiket o det är nog inte många mer pass på
Hamnplan5 heller skulle ja tro, så nu tänker ja bara njuta..
fast det är ju iof precis va ja gjoer egentligen..
har hunnit med så himla mycke roligheter att de inte ens går att sammanfatta..
Lasse och syrrans möhippa nr 2 bland annat, men ack så mycke mer.
och idag är det på pricken exakt två veckor kvar till syrran gifter sig, det är helt sjukt...

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, finns så mycke som jag egentligen skulle vilja skriva
men vet inte riktigt vart ja ska börja...

näh nu ska ja ner te jobbet o va ledig ...;)

See ya wouldn´t wanna be ya... - haha, lite intärnt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0