Keep your head on the game

Hemkommen från träningen nu, himla skönt faktist..
På Söndag rullar serien igång o jag e lika nervös som jag alltid e innan match.
Min närvositet e något jag nåste lära mig hantera, en förbättring på min inställning
skulle nog me behövas.
för " allt går förutom småsmå barn" , elle hur?...
helt seriöst känner jag mig otaggad inför matchen, hade heller velat lira mot åff..
derby lixom.. hade vart grymt...
får se hur de blir me de..
himlans tjat om "diarréhögen", men ja sa de som sagt me käärlek...
för Ulf/Uffe/Mats/Diarréhög almroth e rätt så bra ändå ju♥
himla bra snubbe...Lilla hjärtat mitt.... xD

Nu har syrran Farit hem till ön igen, tomttomttomt..
va iaf skönt o få ha henne hemma för en vecka iaf..
lördagen ledde till gallaj, Syrransara hade fyllt 22 o de skulle firas..
God mat o dricka, ett lite finare o bättre förkrök så att säga..massa me trevligt folk
Sen bar de av te Platens, lite annat än plaza,maxim o gulan vill ja lova..
himla kul...
en av de bättre kvällarna..
mestadels vare nog för att hela syskonskaran va ute o även min mallan +  elin  o alla.
"Men de e seriöst inte okej att tuch´a golvet på Platens"  

Nu ska Soffeliboffan sova, over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0