Karlar är som köttfärs, Hälften nöt hälften svin


Jag blir aldeless sprallig av de häär vädret,. Helt underbart..
idag gick Mallanbrallan o ja o köpte glass o satte oss i domkyrkoparken
o bara chillade, superduperskönt..

Förövrigt så blire de en vit helg för mig i helgen, första lugna helgen
på väääldigt  länge, o de ska faktist bli skönt om ja ska va ärlig..
idag äre ja o Johannapanna som gäller precis som förr..
imorrn blire tjejmidda hos bellahbajs,inviga hennes nyinredda rum..
men innan de så e de träningsdag imorrn från klockan 10.00 - 16.30
äre fotboll som gäller, eller snarare träning kanske..
känns lite tråkigt faktist eftersom jag är genomhostig,
Grejen me förkylning tycker jag inte e jobbig överhuvetaget, de e bara att
ja typ får andnöd eftersom astman blir typ tusen gånger värre så fort ja blir
 minsta förkyld.
Ja ska göra så gott ja kan imorrn iaf, kan bli en kul/jobbig dag..=D..
kul för laget oså me tycker ja..

På måndaaaag kommet syrranbyrranSabbe, jippeeeitjohooou

image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0