Jippieeeejy..


Ja e så himlaaa glad, för ja ska få lira matchen mot ÅFF, lokal derby förfäänn..
jipppieeeejy
så nu gäller de o tagga...som faaan...
vet inte va som har hänt me mig igentligen, sjukt
Pappa o ja satt o snacka om hur grymma vi va då vi spelade 7-manna..
15 matcher på raken och noll insläppta mål, gaaalet ju..
man hade en så sjuk drivkraft då.
de va tider de...

Imorrn är de min första dag på parktiken o ja e lite smånervös faktist.
ska vara på US avd.82 - Geriatriska, med gammlingar för dom som inte vet.
hade hellre velat va på 71:an Neurologen, menmen de blir nog bra ändå tror ja
så ee borta från skolan i 5 veckor nu, gaah..
men när ja kommer tebax te skoan igen så e de bara 3 veckor kvar te sommarlovet.
skööönt som faaan

Idag har ja lysnnat sönder: Alison Hinds - Roll It Gal
Den låten får mig att tänka så mycke på Sri Lanka, den spelades
på alla nattklubbar jämt när vi va ute - ååh va ja vill tebax..
träffa alla igeen. men i Sommar kommer de nog bli reunion igen på syrrans bröllop.
kan knappt bärga mig, inte långt kvar nu, o ja , sara o mallan ska va brudtärnor♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0