I have truble acting normal...


allt känns så förbryllande.. var väääldigt länge sen jag verkligen kännde såhär för någon.
det är så grymt spännande o härligt o allt dess som hör till, men även väligt oroande o förvirrande ska ja tala om.
jag fattar inte att nått så bra kan medföra sån rädlsa..
kanske rädsla för att förlora nått?
va vet ja..

Imorrn drar iaf Soffan till England..
Ska bli så jävla skönt o få komma bort från allt o alla ..
så himla behövande om inte annat..
jag, Sändy o Fia ska ut o göra London vill ja lovaaa...
vart så himla mycket som snurrat runt i mitt huve på sistoone, så ja e ta me
fan värd detta.

en underbar helg förövrigt..
har mina pullor att tacka de för..
en riktigt mysig fredag hos min belllah<3 med god mat, kladdkaka me dumle i,
och även en runda våghals ...
precis va ja behövdeee

over and out

image37

image38

image39

image40

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0