Välbehövlig dag...


Efter att ha slutat väldtigt tidigt idag besämmte jag o maria oss för att traska hem till henne.
och istället för att käka skolan blääiga potatisbullar käka vi korv, pommer o räksallad, gott.!
efter lunchen drog vi en powenap till OC säsång 4 . efter de drog ja te sjukgymnasten o gymma lite.
sen hade jag världen mysdag me min kära syster Sara..
hon hade köpat Sushi - mumsmums... efter att ha käkat pyntade vi hennes gran.
den vart superduperfin tycker jag.
så skönt o bara få va ibland tycker jag, det behöver man ibland- bara lixom
få rasta sig själv.

Jag saknar min stora akki
men det blir nog att fara till ön på lovet tror ja

     

Kommentarer
Postat av: sara

himla fin gran faktiskt..tack för hjälpen

2007-12-13 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0