The next episode...


I lördas hade ja o min maria en myskvinnokväll, väldigt behövandee...
Vi käka godastee maten o en massvis me gröna vitlöksoliver o marinerade vitlöksklyftor,
men som sagt va de ju kvinnokväll.
va de bästa ja gjort på mycke länge..
Jag är så himla glad över att vi kommit varann  så näraa.¨
Vem kunde tro att Omvårdnad-sam kunde föra mig sig ngt så braa.
sp skönt o bara va, inte behöva säga så mycke mest bara sitta o kanske lägga en rap ibland..
du gör mig glad..<3

fredagen tog mig till åtvidaberg, mest av en ren slump..
blev en massa fotboll - nattfotboll..
de bara pirra i benen på mig , ja längtar ihjäl mig till fotbollsäsången sätter igång.
vi kan fan bli ett riktigt starkt gäng denna gång.
Känns lite sådäär att ja ska behöva konkurera me en medspelare:
ja e så van vid att de bara e jag som är målvakt,,
ajaa, på nattfotbollen träffade man både den ena o den andraa.
hade kanske igentligen inte hoppats på o få träffa dig-
Jag som nästan va säker på att du va glömt, de va du tydligen inte..
men nu är allt upp till dig, o ingen annan.
jag orkar iaf inte lägga ner mer energi..
ja vet va ja känner o de e till ingen nytta alls..

nu ska ja käkaaa...
over and out.......

ps. Nu e de bestämt i Ferbruari blireee KENT... Mattepatte, SimpaBrödlimpa o Jag

image53



Kommentarer
Postat av: märy

naaaaaae ;> älskar dej med!
och det är skönt att bara va o lägga en rap ibland..

2007-12-05 @ 20:18:02
URL: http://www.nogg.se/franqueza

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0