Kläää julgranen...

image69

himlans mysigt o klä granen faktist asså....
så himla kul, mamma vill ha det lite mordernt medan pappa vill
ha saker som vi- jag, bina o sara gjort själva..
till slut kom vi fram till att de ska va stilrent men en sak från oss som vi gjort
själva..
lite svårt att veta vem som gjort vad bara eftersom det står S.L på alla grejer.
fast man kunde nästan klura ut vems som va vems, haha askul..
de som var mest perfekta hade sara gjort, dom mindre perfekta var
antingen mina eller sabbes..
fast ärligt så va sabbes fan fulare än mina....xD...
man verkligen ser att sara lagt ner jätte mycket tid och möda på hennes
grejer o att ja o bina helst ville bli klara så fort som möjli


Kommentarer
Postat av: sara

ja..ska det va så ska det va..lr?

2007-12-17 @ 21:15:19
Postat av: Stora Akki

Jag gjorde faktiskt jättefina grejer när jag var ledig..

2007-12-17 @ 21:42:40
Postat av: Stora Akki

liten ska det vara

2007-12-17 @ 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0