jullooooooov

så sjukt skönt med julloov asså, även om det inte riktigt känns som jul..
jag o jojo satt o snacka om det idag, att när man va liten så va julen det man längtade efter.
det va bättre än sin födelsedag..
va fan händer me julen lixom..?

Igåår hade vi julavslutning. osen på kvällen var det meningen att vi skulle dra te Platå på
tomefesten, men de va slutsålt -  jävla katedralree.
men vi drog ut till ljungsbroo o förfesta lite hos Joo, sen drog vi in te stan.
drog till Plaza  o däänsa...
de vart lite ostadigt där ett tag, tur som haver finns määry.<3
efter en magrensing på de lilla ja hade i min mage fortsatte kvällen,
inget kunde stoppa mig..
Himlans kul kväll förutom allt blurr...
tack tjejer..<3

sen vaknade ja upp hos systermongo o hennes mongokarl.
hennes soffa e inte så oskön som ja upplevt den förut..
men galningarna hade inget toapapper hemma, ja höll på o döh

och idag medicinera ja min bakfylla med en dos av William o Johanna..
jättemysigt. han e så sööt så man nästan spricker.
o johanna e bäst..

    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0