Foffeiiij..


ja nu närmar det sig allt. 3 riktiga skoldagar kvar o ja längtar ihjäl mig.
och på onsdag är det tomtepartay på platå, laddad till tusen,
hade hur kul som helst förra året.

gårdagen som skulle vart till för slapp o mys o god mat, blev till
mys, god mat men även lite gallaj.
iinget att klaga på eftersom ja hade hur trevligt som helst.
först käka jag, maysha o pappa Jack, vi käka kassler med mögelost o
sparris o grejer - mums va de...
sen blev de ett par bärs o ett par groggar o en kort svänga ner på stan o träffa min susterSara
3-vligt.
sen drog vi hem och var allmänt fulla o hade de hur bra som helst,
skratta så ja höll på att dö nästan, spela även bongotrumma...<3
Maryshaa - mah määään, du gör mig glad...

förövrigt saknar ja systratna Lantra och alla oss tilsammans massvis.<3

image67

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0