2007

ÅR 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag år sushi för första gången år 2007 and i love it..mums i magen

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Höll inte ett enda. har kommit på att nyårlöften bara e bajs, ska inte ha ngr i år så ja slipper ha ångest när ja inte håller dom


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Kusin Rikard fick världens sötasste Nellie


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Polen, Italien, Sri Lanka, England


6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
aah , skulle nästan kommat ha hoppat över typ halva 2007 känns det som..

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
13 juli - Drog till Sri Lanka o hade mitt livs bästa sommar..
29 mars - italienresan som jag alltid kommer minnas..



8. Vad var din största framgång 2007?
Ingen större framgång för mig intee..

9. Största misstaget?
- - - -

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, frisk som en lärka har ja vart.. nästan iaf..;)

11. Bästa köpet?
det beror ju på hur man ser de..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kebab tror ja..xD

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
aah en massa, allifrån alla gånger sabbe suprisear oss här hemma o dyker upp till
att ja fick träffa alla kusiner i sommras, o så himla myckemycke mer.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Think twise - Celine Dion (min o marys låt)
Maria - X-ray ft. Lemon juice (Sri Lanka)
Break it off - Sean Paul, Rihanna (feeeeest)
Jag sover helst med skorna på mig - John Stridh (SGC/SGG)
The Scientist - Coldplay



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare tror ja.. Men sen så finns det ju vissa helt underbara oföglömmliga stunder me.<3

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat kanske, om nu det är möjligt?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
käkat mindre kebab, fast ändå inte...

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma på  Tärnvägen 7 me familjen, kusiner o släkt, men utan akki


19. Blev du kär i år?
kanske, väääääldigt förtjust om inte annat


20. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
va hemma oså, så lagade sara mat (kors i taket) väldans gott.
fläskfilé inbakad i smördeg me ngn cream buongior o bireost i o klyftisar, va ja minns.;)


21. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
säket en massa

22. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Sofie


23. Vad fick dig att må bra?
Mina vännor o familjeen..<3

24. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jesse Matcalfe (trägårdmästarn i DHW)


25. Vem saknade du?
Alla efter vår reunion o sen avsked på Sri Lanka


26. De bästa nya människorna du träffade?
Träffa henne igentligen 2006 men kom henne närmre i år, en av mina bästa är hon nu.<3
oså min ElinEmiliaOlsson som ja tycker om massvis..<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0